FANDOM

Źóóóó.jpg

Brazzers.

Domisie aka Dimisie, The Domisie's, Domideusze, Predatory - psychodeliczny polski serial dla najmłodszych, ofiara Kości które to przetworzyły je w mema. Ich flagową postacią jest Strachowyj grany przez Rafała Szałajko. Na KD padły oskarżenia jakoby Domisie dopuszczały się aktów homoseksualnych.

Teoria o Domisiach i PredatorachEdytuj

Oryginał tu: http://pl.teoria.wikia.com/wiki/Czy_Domisie_s%C4%85_spokrewnione_z_Predatorami

Witajcie. Dzisiaj obejrzałem sobie bardzo fajny film - Alien Vs Predator. Dzień wcześniej zrobiłem sobie maraton Domisiów. Dla nieogarów już wyjaśnię czym są Predatorzy i Domisie:

  • Predatorzy - rasa 2-metrowych humanoidów z uniwersum Alien Vs Predator. Noszą oni charakterystyczne dredy, są zaawansowani technologicznie oraz urządzeni na kształt plemion. Ich broniami są głównie futurystyczne wersje broni plemiennych/indiańskich takich jak włócznia, naręczaki z małymi komputerami w środku, możliwość maskowania się, itp.
  • Domisie - również wysokie humanoidy, stworzone na potrzeby serialu o tej samej nazwie. Zachowują się jak dzieci, są ubrani w różne pstrokate i kolorowe ubrania, itp. Żyją w lasach, w domkach wydrążonych w pniach. Ich technologia jest bardzo zacofana.

PodobieństwaEdytuj

  • Obie rasy noszą fryzury podobne do dredów, które są dla nich bardzo ważne.
  • Żeńscy przedstawiciele obu ras są silniejsze (Wyraźnie widać iż żeńskie Domisie są tymi "mądrzejszymi").
  • Obie rasy posiadają jako przyjaciół dziwne zwierzęta (Predatorzy na polowania zabierają coś w stylu psów gończych, zaś Domisie przyjaźnią się z ogromnymi płazami i ptakami).
  • Obie rasy lubią żyć w lasach.
  • Obie rasy posiadają futurystyczną technologię (Predatorska zbroja, inteligentne drzwi i czajnik Domisiów).
  • Obie rasy posługują się dziwnymi brońmi (Futurystyczna broń biała, w przypadku Domisi są to kije samobije które widać w jednym odcinku).
  • Obie rasy posiadają dziwaczny język, Predatorzy charczą i gulgoczą a Domisie zastępują wiele słów słowem "Domiś".

TeoriaEdytuj

Domisie mogą być prequelem filmów o Predatorach, albowiem mogą być ich przodkami. Prawdopodobnie Domisiowa Kraina zaczęła stawać się coraz bardziej niebezpieczna, i z tego powodu wesołe Domisie powoli zamieniały się w brutalnych, honorowych i bezlitosnych kosmicznych łowców. W Domisiach widać że istnieją dwa klany rasy - Domisie i Strachowyje. Ci drudzy są nieco bardziej złośliwi. Później dwa klany mogły wyewoluować w dwa rywalizujące ze sobą klany Predatorów które możemy zobaczyć w filmie pt. "Predators". Kolorowe dredy przez lata ewolucji i próby maskowania przerodziły się w całkowicie czarne, ubrania stały się bojową zbroją. Co ciekawe, Strachowyj już za czasów Domisiów był bardziej bojowy, wył oraz wielokrotnie mówił o polowaniach. Czyżby był on pra-pra-pra-pra-pra-pradziadem Czarnego Predatora z Predators? Normalne twarze Domisiów mogły też ulec deformacji w podwójne szczęki Predów, aby lepiej rozrywać mięso.

Strachowyj RapowyEdytuj

Strachowyj Rapowy lub po prostu Strachowyj - flagowa postać Domisiów na KD, antagonista. Twórca singla Strachowyj Rapowy. Wg. Zamasu ma on ojca Ruchowyja, a w serialu także stryja Strasznowyja.

"Zastanawialiście się kiedyś dlaczego strachowyj mówi że nie jest domisiem a ewidentnie nim jest?
Otóż mam teorie dlaczego tak się dzieje.

Zaczeło się to kiedy strachowyj miał około 5 lat i był bity przez ojca ruchowyja kiedy skończył 6 lat powiedział do ojca że pujdzie na policyje bo prawo nie pozwala bić domisiów a ojciec ruchowyj powiedział strachowyjowi że nie jest domisiem.
Sprzedał syna do domisiom gdzie był ofiarą przemocy seksualnej. (Cokolwiek )" ~ Zamasu.

Piosenka była tak śmieszna że stała się memem śmieszącym aż do dziś, co na KD jest wręcz niespotykane i tylko kilku udało się zdobyć ten status.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki