FANDOM

Śmiec3

Przemkoman - jeden z pierwszych członków Kościoła, jeszcze z czasów Yeti Ekipy.

OpisEdytuj

Fan Dooma, Gothica oraz innych retro gier, początkujący wadder. Posiada własną grupę na G+ - Bamboszki Przemkomana 2.0.

FeudEdytuj

W 2015, na Yeti Ekipie Przemek wraz z Wjepszem zaczęli na grupie wstawiać posty negatywnie przedstawiające islam oraz uchodźców, co nie spodobało się Wojtiemu. Rozpoczęła się drama, która spowodowała że Przemkoman i Wojti nigdy więcej nie byli do siebie nastawieni tak samo. Wjepszu opuścił grupę a Wojti otrzymał posadę moderatora. Później w 2016 stał się on memiarzem i widzem Meme Familii, wrzucając ich memy na KD i pisząc z błędami jak typowy ich widz (dodajmy w sposób irytujący). Parę razy wylatywał i zostawał znowu dodawany. W 2017 wraz ze swoim "kolegą" Kajtolakiem zaatakował grupę KD na facebooku. Miał też feudy z paroma innymi użytkownikami.

Obecnie znowu jest git.

Raid na MariankaEdytuj

Przemkoman przeprowadził w 2016 genialny raid na użytkownika Marianek z użyciem sił KD. Doprowadziło to nawet do tego, że Marianek na wizji groził mu oraz Wojtiemu policją, a także określił ich jako "tacy ludzie na jutube czyli hejterzy jepani".