FANDOM

Smutna Prada o Batmanie - teoria napisana przez członka KD. Napisał ją najpierw na Creepypasta Wiki, z której to została usunięta bo nie byłą creepypastą. Na Teoria Wiki stała się ona istnym przebojem wśród fanów Wojtiego a następnie przerodziła się w jeden z najstarszych memów i najprostrzych - Batman to pedofil.

Oryginalna teoriaEdytuj

Jedną z moich ulubionych kreskówek jest Batman. Oglądając odcinki w wieku dorosłym, nadal tak uważam. Zauważyłem jednak kilka ciekawych rzeczy i piszę tę teorię. Każda postać to część historii o Dicku Greysonie, czyli komiksowym Robinie. Dick, to ofiara gwałtów, ze strony bogatego Bruce'a. Zamiast pisać całą historię, opiszę postacie widziane w kreskówce i jakie są naprawdę.

Batman/Bruce Wayne - Kiedy był mały widział zabójstwo swojego ojca alkoholika przez gangsterów, którym był winien pieniądze. Kiedy dorósł został milionerem. Kupił nastoletniego Dicka i molestował go seksualnie. Jest postrzegany przez niego jako nietoperz, bo zakłada stroje sado-maso.

Dick Greyson - Gotham City, to świat widziany jego oczami. Jest schizofrenikiem i narkomanem. Postrzega dobrych ludzi jako złych. Być może dlatego pomaga jego oprawcy. Ma 14 lat i od czterech lat służy Bruce'owi jako "zabawka seksualna";

Alfred - Sługa Bruca i nieludzki gwałciciel;

Gordon - Alfons - policjant. W zamian za łapówki "zapomina" o gwałtach na Dicku;

Batgirl - Prostytutka pracująca dla Gordona;

Joker - Miły detektyw, który próbuje zdemaskować Wayne'a. Robin postrzega go jako złego, bo nie może żyć bez Wayna;

Harley Quen - żona Jokera;

Ridler - Przyjaciel Jokera i geniusz matematyczny. Kiedyś pracował u B, ale się zwolnił, ponieważ pracodawca znęcał się nad nim.

Odcinek w którym ginie Joker (sezon 4) można zinterpretować tak: Psycholog pomógł Robinowi i odesłał go na terapię. B, wściekły na Jokera, przyszedł i zamordował go. Potem Robin zabił się i Bruce został aresztowany.

Oto jedna z teorii. Pozdrawiam.

Dodatek z 2016Edytuj

Pingwin - bogaty biznesmen który zawodowo łapie pedofili w ramach zemsty za to że robią dzieciom krzywdę. Robin postrzega go jako pingwina albowiem takowego przypomina.

Dwie Twarze - przyjaciel Bruce'a który również lubił ładować Robina w kakao. Lubił, bo teraz już tego nie robi, albowiem stara się walczyć ze swoją pedofilią.

Ra's al Ghul - szef Fundacji Dzieci Niczyje.

Scarecrow - łowca pedofili.

Bane - manekin mięśniaka ukradziony przez Bruce'a z wystawy.

Wersje z "wkładką"Edytuj

Ciężko wkleić tu wszystkie wandalizmy, ale jednym z najbardziej znanych był ten dodający wymyślonych "superbohaterów" takich jak "Analman" lub "Chuj obyczajowy", lub ta określająca teorię dumnie mianem "Teorii w której batman je*ie Robina". Często pojawiały się też kategorie takie jak "50 Twarzy Batmana" lub "Odbyt Robina".

CiekawostkiEdytuj

  • Fuzionek prawdopodobnie nawiązał do tej teorii swoim filmem pt. "SMUTNA PRAWDA O ŚWIECIE WEDŁUG LUDWICZKA".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki